Dags att boka hälsoundersökning!

Publicerad 2019-06-11

Alla CBH:s anställda kommer att få en inbjudan till hälsoundersökning hos företagshälsovården Avonova.
Nu har turen kommit till institutionerna Fiber- och polymerteknologi, Genteknologi, samt Proteinvetenskap.

En lite mindre hälsoundersökning erbjuds till KTH:s anställda skolvis under olika år. I år är det CBH-skolans tur.

Alla anställda får ett erbjudande under året. Medarbetare vid dessa institutioner står näst på tur att få ett erbjudande via mejl:

- Fiber- och polymerteknologi, CG

- Genteknologi, CH

- Proteinvetenskap, CJ

Alla som under året fyller 50, 55, 60 eller 64 år erbjuds dessutom en lite mer omfattande hälsoundersökning.

Den åldersrelaterade hälsoundersökningen gick i en första omgång ut till de som fyller år till och med april, övriga kommer att få erbjudande senare.