Återställa raderade objekt i Outlook Webapp (KTH webmail)

Om du raderat objekt, som t.ex. email (och tömt papperskorgen) så finns det ändå en sista möjlighet själv återställa objekt du skulle vilja ha tillbaka. Därför kräver vi alltid att användare utforskat denna möjlighet innan man kontaktar KTH IT-support för återställning via backup. Denna guide behandlar hur du går till väga för att återställa mail via websidan https://webmail.kth.se.

  1. Högerklicka på Borttagna objekt (Deleted Items) och välj Recover deleted items från kontextmenyn.

     
  2. Ett nytt fönster (eller en ny flik) kommer att öppnas. Välj de objekt som du vill återställa och klicka på Recover.

     
  3. Läs informationen i dialogrutan noggrant och klicka på OK för att återställa de valda objekten.

     
Hjälpte denna sida dig?
Tack för din åsikt!
Innehållsansvarig:it-support@kth.se
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2020-09-15