Beställa IT-produkter

KTH IT-Support bistår skolor och anställda på KTH med hjälp vid införskaffande av IT-relaterad utrustning.

Beställa genom KTH IT-support

För alla användare som utnyttjar tjänsten KTH IT-arbetsplatsen (KTH Windows, KTH Mac samt KTH Ubuntu) ingår rådgivning vid beställning av datorer och andra IT-relaterade produkter. För de skolor som vill erbjuda sina anställda ytterligare nivåer av stöd och trygghet vid införskaffandet av IT-produkter, samt hantering av relaterade frågor erbjuder KTH IT-support hjälp via Beställnigsportalen.

Tjänsten har skapats med utgång från KTH IT-supports långa och gedigna erfarenhet av införskaffande av IT-produkter åt skolor, avdelningar och anställda. Tanken bakom grundutbudet i tjänsten är att i möjligaste mån förenkla berörda processer och flöden i sin helhet och samtidigt förkorta tidsåtgången för den enskilda användaren. KTH IT-support har dessutom valt att göra tjänsten såpass flexibel att den i ett andra led kan anpassas och i möjligaste mån skräddarsys efter skolornas önskemål och behov för att ytterligare underlätta hanteringen av all införskaffande för de skolor som väljer att knyta sig till den utökade tjänsten.

Hjälpte denna sida dig?
Tack för din åsikt!
Till sidans topp