Till innehåll på sidan

Information till anställda med anledning av coronaviruset

Publicerad 2020-08-20

Med anledning av FHMs rekommendationer och med hänsyn till kollegor, medarbetare och studenter är en fortsatt social distansering samt en begränsning av närvaron vid arbetsplatsen nödvändig. Hjälp till att minska smittspridningen - det är allas vårt ansvar!

På nedan länk uppdateras kontinuerlig information till samtliga anställda:

intra.kth.se/campus/sakerhet/kris/corona/information-till-anstallda-med-anledning-av-coronaviruset-1.965906

I denna länk ges skolans personal möjlighet att ställa frågor med anledning av ovanstående

Gå till Webbformulär

Rektors beslut

Rektors beslut om anpassning av arbetsplatsförlagd verksamhet hösterminen 2020 i syfte att förhindra smittspridning av covid 19, V-2020-0450  (pdf 200 kB)

För undervisning, se rektors beslut V-2020-0410 om förutsättningar för HT20 samt konkretisering av rektorsbeslut.