Till innehåll på sidan

Serviceenheten

Enheten ansvarar bl. a för administration för GVS, passerkort för anställda, öppningar och stängningar av salar, in- och utgående post, festanmälningar, snickeri, lampbyte, städning av lokaler samt felanmälan och servicenummer 9200 m.m. Serviceenheten är organiserad i tre grupper: PD Kansli, Hantverkstjänster och Lokalvård.

Inom dessa områden ger vi dig stöd, information eller svar på dina frågor:

Kontakt

Besöksadresser:
Hantverkstjänster: Drottning Kristinas väg 48
Lokalvård, gruppchef: Drottning Kristinas väg 48
Reception och vaktmästeri: Brinellvägen 8
Lokalvård, arbetsledare: Lindstedtsvägen 1
KTH-Post: Drottning Kristinas väg 46
Postadress: Kungliga Tekniska högskolan, 100 44 Stockholm
Telefon:
KTH-växel:08-790 60 00
Servicenummer: 08-790 92 00
Receptionen Brinellvägen 8: 08-790 96 00
KTH-Post: 08-790 88 11

Funktionsmejladresser

9200@kth.se  för frågor till Serviceenheten. Vid felanmälan av lokaler var god fyll i felanmälningsformuläret . Ring alltid på 08-790 9200 om ärendet är akut under dagtid.

avfall@kth.se  Avfallshanteringen.

brinellvagen8@kth.se  Service för GVS.

hantverkarna@kth.se  Snickeri, lampbyte, uppsättning av hyllor samt utför mindre flyttar och transporter , skyltar och gatupratare.

kortexp@kth.se  Passerkort, kortläsare, öppningar av salar mm.

kthposten@kth.se   Posthanteringen på KTH.

kthvaxel@kth.se  KTH-Växel kopplar samtal, kodar telefonanknytningar, upprättar telefonkonferenser mm.

9200@kth.se   Lokalvården.

Enhetschef

Medarbetare

Medarbetare på Serviceenheten

För att se medarbetarnas gruppindelning och rollbeskrivningar, se respektive gruppsida nedan.

Organisation

Serviceenheten är organiserad i tre grupper:

Serviceenheten är en del av Fastighetsavdelningen (Property Department) förkortat PD  som tillhör Gemensamt Verksamhetsstöd (GVS)  på KTH.