Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Supporttider under tentamensperiod 3 och omexamination för P2, våren 2022

Under tentamensperiod för P3 som pågår mellan den 11–18 mars 2022 kommer IT-support vara tillgänglig under ordinarie arbetstider på vardagar klockan 08:00–16:30.

Tid: Fr 2022-03-11 kl 08.00 - Fr 2022-03-18 kl 16.30

Plats: 08-790 66 00 it-support@kth.se

Exportera till kalender

Kontakt fre 11 mars och mån–fre 14–18 mars

Ring för tentasupport 08:00-16:30

Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.

Mejla övriga ärenden

Övriga ärenden mejlas som vanligt in till it-support@kth.se .

Inför tentaperiod 3, våren 2022

Läs om viktig och praktisk information med länkar till checklistor och information till tentamensadministrationen för respektive campus.

Inför tentamensperiod 3 och omexamination för P2, våren 2022