Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Supporttider under omtentamensperiod december 2020

Under omtentamensperiod som pågår den 14-17 december kommer IT-support ha följande utökade öppettider: kl. 07:30-18:30.

Tid: Må 2020-12-14 - To 2020-12-17

Plats: it-support@kth.se

Exportera till kalender

Kontakt mån-tor 14-17/12

Ring för tentasupport 07:30-18:30

Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.

Mejla övriga ärenden

Utanför de ordinarie öppettiderna (08.00-16:30) kommer KTH IT-Support inte kunna ta hand om telefonsamtal som inte har med en pågående tenta att göra, dessa kan istället mejlas in till it-support@kth.se

Mer information