Supporttider under tentamensperiod P2
Under tentamensperiod för P2 som pågår den 7-8 och 11-15 januari kommer IT-support ha följande utökade öppettider på vardagarna: kl. 07:30-18:30.
Tid: To 2021-01-07 kl 07.30 - Fr 2021-01-15 kl 18.30
Plats: 08-790 66 00 it-support@kth.se
Kontakt tor-fre 7-8/1 och mån-fre 11-15/1
Ring för tentasupport 07:30-18:30
Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.
Mejla övriga ärenden
Utanför de ordinarie öppettiderna (08.00-16:30) kommer KTH IT-Support inte kunna ta hand om telefonsamtal som inte har med en pågående tenta att göra, dessa kan istället mejlas in till it-support@kth.se