Välkommen till Testa Center

Publicerad 2020-06-03

Letar du efter en industriell verifieringsmiljö för din innovativa bioprocessteknik? Välkommen till Testa Challenge! Tillgång till en relevant verifieringsmiljö inom bioproduktion är en begränsande faktor för många tekniska och digitala innovationer. Att samla in tillräckligt med kapital för att utföra ett levande test i en industriell process kan vara en utmaning för nystartade företag och forskare, som sätter press för att nå uppsatta milstolpar.

Därför kommer vi på Testa Center att öppna våra laboratorier i höst i en vecka, både för akademiska och kommersiella innovatörer inom det tekniska eller digitala området som skulle ha potential att öka effektiviteten eller kvaliteten i ett bioprocessarbetsflöde. Denna unika möjlighet gör det möjligt för deltagarna att integrera och verifiera deras innovation i en autentisk och validerad bioprocesskörning.

Vi kallar detta Testa Challenge och ansökningsperioden för detta evenemang kommer att öppna snart.

Start-up, akademiska forskargrupper, stora företag och institut kan ansöka om Testa Challenge och en extern jury kommer att välja de projekt som tros ha mest nytta av att delta.

Kanske vill du eller dina kollegor ansöka?

Ansökningsperioden öppnar 8 maj.

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss för att diskutera möjliga tekniker att använda!

Kontakt (Testa Center)

Mer information (Testa Center)