Till innehåll på sidan

Supporttider under omtentamensperiod 1 och tentamensperiod 2, höstterminen 2022

Under omtentamensperiod 1 som pågår mellan den 19–22 december 2022 och höstterminens andra tentaperiod (TP2) i januari mellan den 9–16 januari 2023 kommer IT-support vara tillgänglig under ordinarie arbetstider på vardagar klockan 08:00–16:30.

Tid: Må 2022-12-19 kl 08.00 - Må 2023-01-16 kl 16.30

Plats: 08-790 66 00 it-support@kth.se

Exportera till kalender

Kontakt 19-22 december 2022, 9-16 januari 2023

Ring för tentasupport vardagar 08:00-16:30

Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.

Mejla övriga ärenden

Övriga ärenden mejlas som vanligt in till it-support@kth.se .

Inför examinationsperiod 2 och omexaminationsperiod 1, höstterminen 2022

Läs om viktig och praktisk information med länkar till checklistor och information till tentamensadministrationen för respektive campus.

Checklista för genomförande av examination