Till innehåll på sidan

Supporttider under omtentamensperiod P4 i augusti

Under omtentamensperiod för P4 som pågår den 16-20 och 23-28 augusti 2021 kommer IT-support ha följande utökade öppettider (inkl. lördagen 28 augusti): kl. 07:30-16:30.

Tid: Må 2021-08-16 kl 07.30 - Lö 2021-08-28 kl 16.30

Plats: 08-790 66 00 it-support@kth.se

Kontakt mån-fre 16-20/8 och mån-lör 23-28/8

Ring för tentasupport 07:30-16:30

Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.

Mejla övriga ärenden

Utanför de ordinarie öppettiderna (08.00-16:30) kommer KTH IT-Support inte kunna ta hand om telefonsamtal som inte har med en pågående tenta att göra, dessa kan istället mejlas in till it-support@kth.se

Uppdaterat inför tentaperiod 4 och omtentor i juni och augusti 2021

Läs om viktig och praktisk information (som t.ex. att använda examinationsrum) samt tips för examination på distans (t.ex. den nya metoden med "zoomnärvaro").

Inför tentamensperiod 4 och omtentor i juni och augusti

Innehållsansvarig:Marianne Norén
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2021-06-22