Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Supporttider under tentamensperiod P3

Under tentamensperiod för P3 som pågår den 11-12 och 15-19 mars 2021 kommer IT-support ha följande utökade öppettider på vardagarna: kl. 07:30-16:30.

Tid: To 2021-03-11 kl 07.30 - Fr 2021-03-19 kl 16.30

Plats: 08-790 66 00 it-support@kth.se

Exportera till kalender

Kontakt tor-fre 11-12/3 och mån-fre 15-19/3

Ring för tentasupport 07:30-16:30

Kontakta KTH IT-support på 08-790 66 00 och ange att du behöver support med en pågående tenta. Dessa ärenden är prioriterade och du kommer få hjälp så snabbt som möjligt.

Mejla övriga ärenden

Utanför de ordinarie öppettiderna (08.00-16:30) kommer KTH IT-Support inte kunna ta hand om telefonsamtal som inte har med en pågående tenta att göra, dessa kan istället mejlas in till it-support@kth.se

Uppdaterat inför tentaperiod 3

Läs om viktig och praktisk information (som t.ex. att använda examinationsrum) samt tips för examination på distans (t.ex. den nya metoden med "zoomnärvaro").

Inför tentamensperiod P3 samt omtentor i april