Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida

8 Placera student i rätt labbgrupp mm

Ingår i process

Hantera stöd till studenter med funktionsnedsättning

Starthändelse

Sammanställning och planering efter mötet finns

Resulterar i

Student har en rimlig planering och hinner förflytta sig mellan olika moment

Aktörer

SVL eller motsvarande på programägande skola

Beskrivning

Utifrån behov som framkom under mötet och som har dokumenterats i sammanställningen av formuläret placeras studenten in i labbgrupper mm vilket möjliggör för student att lätt ta sig till föreläsningen/examinationen som kommer direkt efter.

Beskriven av

Arbetsgrupp för funka 2025

Innehållsansvarig:Karin Hellmalm
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2025-12-08
1 Handlägga ansökan om skrivhjälp
2 Rekommendera stöd skrivhjälp
3 Lägga in kod i UG
4 Bjuda in till samordningsmöte med berörd personal
5 Förbereda inför mötet (Samordnings-/planeringsmöte för skrivhjälp och ev flera stöd)
6 Hålla Samordningsmöte
7 Göra lokaländringar
8 Placera student i rätt labbgrupp mm
9 Boka skrivhjälp
10 Förbereda för inlämning av examinationsuppgift
11 Lämna in examinationsuppgift
12 Utföra uppdrag som skrivhjälp
13 Efterarbete efter examination
14 Hantera arvodering
15 Göra plan för uppföljning av skrivhjälp (tillämpning av studentens stöd)
16 Följa upp under terminen
17 Stödja student löpande under terminen