Kalender
Fr 3 oktober
-
Kalender för personalutveckling
ti 2025-09-30, 09.00 - to 2025-11-06, 17.00
Plats: KTH Campus, sal meddelas i platsbekräftelsen
2025-09-30T09:00:00.000+02:00 2025-11-06T17:00:00.000+01:00 Utbildning i ledarskap utan chefskap (Kalender för personalutveckling) KTH Campus, sal meddelas i platsbekräftelsen (KTH, Stockholm, Sweden)Utbildning i ledarskap utan chefskap (Kalender för personalutveckling) -
Uppgraderingar
to 2025-10-02, 21.00 - fr 2025-10-03, 07.00
2025-10-02T21:00:00.000+02:00 2025-10-03T07:00:00.000+02:00 KTH-HR/Medvind (Uppgraderingar) KTH-HR/Medvind (Uppgraderingar) -
Evenemang för doktorander och forskare
fredag 2025-10-03, 10.30 - 12.00
Medverkande: Anders Wändahl och Mattias Vesterlund, KTH Biblioteket
Plats: Zoom – no registration
2025-10-03T10:30:00.000+02:00 2025-10-03T12:00:00.000+02:00 Välja tidskrift – hur du utvärderar en tidskrift innan publicering (Evenemang för doktorander och forskare) Zoom – no registration (KTH, Stockholm, Sweden)Välja tidskrift – hur du utvärderar en tidskrift innan publicering (Evenemang för doktorander och forskare) -
Konferenser och evenemang
fredag 2025-10-03, 12.00 - 15.00
Plats: Drottning Kristinas väg 51
2025-10-03T12:00:00.000+02:00 2025-10-03T15:00:00.000+02:00 Open House Stockholm - Besök Reaktorhallen (Konferenser och evenemang) Drottning Kristinas väg 51 (KTH, Stockholm, Sweden)Open House Stockholm - Besök Reaktorhallen (Konferenser och evenemang) -
Disputationer
Teknik och lärande
fredag 2025-10-03, 14.00
Plats: Kollegiesalen, Brinellvägen 8, Stockholm
Videolänk: https://kth-se.zoom.us/j/69620940915
Respondent: Doctoral Student Panagiotis Pantzos , Lärande i Stem
2025-10-03T14:00:00.000+02:00 2025-10-03T14:00:00.000+02:00 Transforming Engineering Education: Motivational dynamics and societal relevance through Challenge-based Learning and authentic, real-world educational experiences. (Disputationer) Kollegiesalen, Brinellvägen 8, Stockholm (KTH, Stockholm, Sweden)Transforming Engineering Education: Motivational dynamics and societal relevance through Challenge-based Learning and authentic, real-world educational experiences. (Disputationer)