Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida

Upplägg av nyanställd

Vi erbjuder administrativt stöd vid upplägg av nyanställningar för större delar av Verksamhetsstödet.

Er beställning behöver vara oss tillhanda senast tre veckor innan planerad nyanställning för att vi ska hinna hantera den. Respektive avdelning ansvarar för ev. kostnader som är förknippat med beställningen samt att riktlinjer vid representation, personalvårdsförmåner och gåvor  följs.

Vänligen fyll i formuläret så hjälper vi er med basbehörigheter enligt nedan:

  • WIKS-konto (Gemensamma mappar och mejlboxar beställer ni själva)
  • Upplägg på intranätet
  • Postfack
  • Namnskylt till rummet
  • Passerkort
  • Eventuell välkomstblomma
  • För de som ska börja jobba i KTH-huset erbjuder vi även en rundvisning i huset.
  • Vi skickar även ett välkomstmejl med nyttiga länkar och brandinformation till din nya medarbetare.

Kvar för dig som chef är:

  • Informera om avdelningsspecifik information
  • Inköp av utrustning
  • Beställning av avdelningsspecifika systembehörigheter

Anställningens början
Checklista för arbetsplatsintroduktion av nya medarbetare

Tänk på att du behöver vara inloggad för att kunna se formuläret.