Till innehåll på sidan

Öppen frågestund på temat arbetsmiljö med fokus på det växelvisa arbetet hemma och på arbetsplatsen

Representanter från HR-avdelningen på Gemensamt Verksamhetsstöd bjuder in KTH:s medarbetare till en öppen frågestund med syfte att öka kunskapen om fysiska, organisatoriska och sociala arbetsmiljöfrågor under rådande pandemi.

Tid: To 2020-11-12 kl 12.00 - 13.00

Plats: Zoom

Frågestunden hålls över Zoom torsdagen den 12 november mellan klockan 12.00 – 13.00.

För att delta i frågestunden behöver du ha en KTH-e-postadress och anmäla dig via formulär: www.kth.se/form/fragestund
Länken till mötet skickas till angiven e-postadress efter inskickad anmälan.

I anmälningsformuläret ges du möjlighet att på förhand ställa de frågor du önskar få svar på under frågestunden. Frågor som är av stort personalintresse prioriteras framför detaljfrågor. HR-avdelningens representanter kommer inte att säga vem som ställt frågan. Frågor kan också ställas i chatten under pågående frågestund, och besvaras i mån av tid. Svaren på de frågor som rör ämnet men som inte hinner behandlas under frågestunden kommer att publiceras under sidan ”Information till anställda med anledning av coronaviruset”.

Frågestunden kommer att hållas blandat på svenska och engelska.

Medverkande frågepanel är:

Lotta Gustavsson, gruppchef
Leif Svanblom, arbetsmiljöhandläggare
Mikael Visén, HR-specialist

Kontaktperson

Mikael Visén, HR-specialist

E-postadress

visen@kth.se

Innehållsansvarig:Marianne Norén
Tillhör: Aktuellt
Senast ändrad: 2020-10-28