Kalender
On 10 september
-
Konferenser och evenemang
ti 2025-09-09, 08.00 - fr 2025-09-12, 17.00
Plats: Kåren, KTH Campus, Drottning Kristinas väg 15
2025-09-09T08:00:00.000+02:00 2025-09-12T17:00:00.000+02:00 SafeComp 2025 (Konferenser och evenemang) Kåren, KTH Campus, Drottning Kristinas väg 15 (KTH, Stockholm, Sweden)SafeComp 2025 (Konferenser och evenemang) -
Evenemang för doktorander och forskare
ti 2025-09-09, 11.00 - to 2025-09-11, 15.30
Plats: Lamarr, KTH Library and/or online
2025-09-09T11:00:00.000+02:00 2025-09-11T15:30:00.000+02:00 Git, GitHub och samarbeta med kod – CodeRefinery-workshop (Evenemang för doktorander och forskare) Lamarr, KTH Library and/or online (KTH, Stockholm, Sweden)Git, GitHub och samarbeta med kod – CodeRefinery-workshop (Evenemang för doktorander och forskare) -
Systemunderhåll Ladok
onsdag 2025-09-10, 04.00 - 06.00
2025-09-10T04:00:00.000+02:00 2025-09-10T06:00:00.000+02:00 Ladok stängt (04:00-06:00) (Systemunderhåll Ladok) Ladok stängt (04:00-06:00) (Systemunderhåll Ladok) -
Ladok
onsdag 2025-09-10, 09.00 - 11.30
2025-09-10T09:00:00.000+02:00 2025-09-10T11:30:00.000+02:00 Supportstuga (kurslista i struktur) (Ladok) Supportstuga (kurslista i struktur) (Ladok) -
Disputationer
Historiska studier av teknik, vetenskap och miljö
onsdag 2025-09-10, 13.00
Plats: F3, Lindstedtvägen 26 and 28, Campus, public video conference
Videolänk: https://kth-se.zoom.us/j/63206599616
Respondent: Thomas Harbøll Schrøder , Historiska studier av teknik, vetenskap och miljö, SPHERE
2025-09-10T13:00:00.000+02:00 2025-09-10T13:00:00.000+02:00 Where the Wind Blows (Disputationer) F3, Lindstedtvägen 26 and 28, Campus, public video conference (KTH, Stockholm, Sweden)Where the Wind Blows (Disputationer) -
Podd
onsdag 2025-09-10, 16.15 - 16.45
Medverkande: Marcus Lithander, Anna Jerbrant, Iris Callerholm, Caroline Bern
Videolänk: Zoom
2025-09-10T16:15:00.000+02:00 2025-09-10T16:45:00.000+02:00 Fikasnack om rekommendationer för AI-användning i KTH:s undervisning (Podd) Fikasnack om rekommendationer för AI-användning i KTH:s undervisning (Podd)