Till innehåll på sidan

MiContact Center Enterprise

KTH erbjuder en smart kommunikationslösning som kan ersätta era traditionella gruppnummer som ger en mer effektiv samtalshantering.

 MiContact Center Enterprise

  • Handläggarnas verktyg ger effektiv samtalshantering med bland annat chatt, söka upp användare i organisationen, ringa och maila vilket ökar deras effektivitet och tillgänglighet.
  • Agenten kan själv anpassa sin skärm och inställningarna.
  • Vi kan ta fram statistik och ni kan med den följa upp eran verksamhet.

Logga in i Agent

För att få tillgång till Agent på datorn måste en beställning ha skickats till teleservice först.

Läs mer om logga in i Agent

Logga in med mobilen

Logga in via mobilen om du inte befinner dig vid en dator.

Läs mer om logga in via mobilen

Se aktuella köer i Agent

Läs mer om att se köer i Agent

Demo och beställning

Vi erbjuder en demo och beställning av MiContact Center Enterprise. Har ni redan ett gruppnummer så integrerar vi det annars tar vi fram ett nytt nummer till er.

Läs mer om demo och beställning

Innehållsansvarig:it-support@kth.se
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2023-07-24