Till innehåll på sidan
Din anställning
Din anställning
close
Stöd och service
Stöd och service
close
Utbilda
Utbilda
close
Forska
Forska
close
Organisation och styrning
Organisation och styrning
close
Close
Din anställning
Close
Stöd och service
Close
Utbilda
Close
Forska
Close
Organisation och styrning
Close
Huvudmeny
Close
Din anställning
Huvudmeny
Close
Stöd och service
Huvudmeny
Close
Utbilda
Huvudmeny
Close
Forska
Huvudmeny
Close
Organisation och styrning
Sök
Sök på KTH Intranät
Sök
English
Meny
KTH Intranät
Lärande
Forskning
Avslutade projekt
Forskning
Close
Lärande
Forskning
Lärande
Forskning
Lärande
Digitalt lärande forskningsområdet
Global kompetens
HEOS - Studier i den högre utbildningens organisering
Ingenjörsutbildning i samhället
Teknikens och naturvetenskapens didaktik
Pågående projekt
Avslutade projekt
Publikationer
Increasing Gender diversity in STEM - INGDV
Läs mer om INGDV på den engleska sidan här
TA VIE: Verktyg för att förbättra och bedöma värdet av internationell erfarenhet för ingenjörer.
Performance-based governance in academia
Increasing Gender diversity in STEM - INGDV
Effects of changes in leadership and management structures in Nordic higher education
The Nordic Engineering Hub
Digitalt berättande
Elevers mobilanvändning i teknikundervisning
TalkMath
Teknikanvändningen från ett patientperspektiv
Blending Swedish - praktiknära forskning om blandad lärmiljö
StARS – Organisatorisk respons och strategival i ett föränderligt högskolelandskap 1993-2013
Hands-on i undervisning i datorprogrammering
Undervisning om klimatförändringar, i teknik
Hur påverkas lärares syn på ämnens innehåll när betyg och nationella prov införs
Board games in secondary/higher education
Projektet PAUS – Personrörlighet för Akademin