Kvarstående fel efter systemunderhåll

2017-08-25

Publicerad 2017-08-25

Attestera ärenden:

Några attestanter har haft problem med att attestera ärenden och får istället ett felmeddelande "Internt fel. Kontakta support":

Får du ett sådant fel vill vi att du rapporterar in vilken person och vilket ärende som det gäller till oss på egenrapportering@kth.se 
Det är enstaka ärenden som får det här felet och de flesta av dem har att göra med att personen annullerat ett tidigare ärende. Det är viktigt att du sedan går vidare med övriga ärenden och försöker godkänna dem, för som sagt det är enstaka ärenden för enstaka personer som inte går att attestera.

Problem att rapportera:

Några har problem att rapportera in sina ärenden i egenrapporteringen och får felmeddelandet "Omfattning överstiger 100%"
Får du ett sådant fel vill vi att du rapporterar in ditt ärenden till egenrapportering@kth.se.

Dessa fel är anmälda till leverantören och de jobbar för fullt för att få ordning på detta.

Vi hoppas på en snar lösning och återkommer så fort vi vet mer.

/HR-Controllergruppen

Hjälpte denna sida dig?
Tack för din åsikt!
Till sidans topp