Två nya rapporter i HR-plus

Publicerad 2016-09-21

Två nya rapporter

Det finns nu 2 nya rapporter i rutinerna:

• Skolrutin registrering
  • Skolrutin titt
  • Skolrutin titt/begränsad

Rapporten Födelsedagar, listar personer (befattningar) som för angivet år fyller jämt 10-tal eller 65 år. De befattningar som är med på listan är alla förutom arvodister(timavlönade) och stipendiater. Listan visar bara de befattningar som tillhör den/dem skolor/avdelningar (organisationer) som du har behörighet till.

Rapporten Pensionsplanering, listar personer (befattningar) som är äldre än 62 år. De befattningar som är med på listan är alla förutom arvodister(timavlönade) och stipendiater. De som fått en tidsbegränsad anställning med tidsbegränsningsorsak ”Återanställd efter pension” kommer inte heller med i listan.