Till innehåll på sidan

Felanmälan MEX/mobilabonnemang

Innan felanmälan skickas till Teleservice ska ni som användare först testa nedan om du har en mobil anknytning/mobilabonnemang via KTH.

  1. Starta om telefonen.
  2. Prova simkortet i en annan telefon för att utesluta telefonfel.
  • Problem med täckning kan man ändra manuellt till 2G för att se om det blir någon skillnad.
  • Man kan inte ändra manuellt i sin mobiltelefon till ”dolt nummer” för då fungerar inte mobile extension alls, önskas dolt nummer kontakta teleservice.

Fungerar det forfarande inte eller du har brutna samtal gör man en felanmälan till teleservice@kth.se  genom att fylla i uppgifterna i nedan dokument.

Mall för felanmälan (doc 32 kB)

Hjälpte denna sida dig?
Tack för din åsikt!
Innehållsansvarig:it-support@kth.se
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2018-01-19