Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Telefoni

Information om tjänster inom telefoni på KTH.

Beskrivning

KTH erbjuder mobila anknytningar (MEX).
I abonnemangen ingår: Hänvisningsfunktion (via röst, webb, app, knappar), telefoniststöd, telefonkonferenssystem InConference. Röstbrevlåda och/eller mobilsvar går att lägga till.
KTH har men även vanliga fristående mobilabonnemang och extra kort/mobila bredband.
KTH har operatörsavtal med Tele2 Business AB.
Finns behovet av funktionsnummer så har KTH ett callcentersystem som heter MiCC Enterprise (Solidus).

Omfattning

Efter överenskommelse om start och slutdatum, ingen uppsägningstid.

Debitering

Månadsvis debitering, se under respektive länk i tjänstekatalogen för mer detaljerade priser.

Fristående mobilabonnemang hos Tele2

Mobildatapaket till mobilabonnemang

Mobile Extension (MEX)

Support och beställning

Support

Support hanteras via KTH IT support:

Öppettider: måndag till fredag: 8:00 - 16:30

Telefon: 08 - 790 6600

E-post: it-support@kth.se
Besöksadress: Drottning Kristinas väg 4

Beställning

Beställning av telefonitjänster ska göras via beställningsportalen IT-produkter .