Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida

E-lärande – support och stöd under jul och nyår

Publicerad 2021-12-10

Den 21 december–10 januari (2022) kommer verksamhetsstödet för E-lärande ha begränsad service och längre svarstider än vanligt kan förekomma.

Drop-in-support över Zoom

Årets sista drop-in ges den 14 december kl 15:15-17:00.

Läs mer om drop-in från E-lärande .

Personlig handledning

Under jul/nyår är möjligheten till personlig handledning inom e-lärande begränsad. Behöver du hjälp kan du kontakta oss på e-learning@kth.se  så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa till.

Läs mer om personlig handledning inom e-lärande .

IT-Support

Du kan skicka tekniska frågor som rör IT-system, Zoom, Canvas, Möbius och annat inom E-lärandes utbud som vanligt till it-support@kth.se . IT-Support har öppet kl. 08:00-16:30 hela jul/nyår på telefon och mail (men med längre svarstider).

IT-Supports sidor för anställda .

Webbguider och självstudiekursen Canvas@KTH

Du kan alltid besöka vår webb och sidorna under "Canvas - guider och rekommendationer"  där du hittar information om Canvas och de funktioner som finns . I självstudiekursen Canvas@KTH  kan du lära dig mer och även laborera och testa funktionerna.

Innehållsansvarig:e-learning@kth.se
Tillhör: KTH Intranät
Senast ändrad: 2021-12-10