Lunchmöte på Zoom – kom och prata med oss om din LL-kurs!

Missa inte lunchmötet på Zoom, med chans att ställa frågor! Foto: Unsplash
Publicerad 2023-09-05

Ska du hålla en LL-kurs VT24? Eller vill du anmäla en ny LL-kurs in för HT24? Har du frågor – eller vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att marknadsföra din kurs?

Den 18 september blir det lunchmöte med info och chans att ställa frågor. Per Berglund, ansvarig för Livslångt lärande på CBH-skolan, UA Pelle Dalhammar, kommunikatör Åsa Karsberg och personal från utbildningsadministration finns på plats under mötet på Zoom.

Under mötet får du träffa Pelin Sahlén från institutionen för Genteknologi som kort berättar om LL-kursen Genommedicin och Ann-Beth Antonsson Lundberg från institutionen för Medicinteknik och hälsosystem som pratar om sina erfarenheter med LL-kurserna Avancerade mätningar av luftföroreningar i arbetsmiljö och En god kemisk arbetsmiljö – riskbedömning och utveckling.

De delar med sig av sina egna erfarenheter och ger tips om vad man bör tänka på när man planerar och ger en LL-kurs.

Tid: 18 september k. 12:15–13.00

Plats: Zoom