Välkommen Camilla Blomgren

Kvinna med glasögon.
Camilla Blomgren. Foto: Jon Lindhe, KTH
Publicerad 2023-04-19

Camilla Blomgren är ny HR-administratör på CBH-skolan.

– Det känns jätteroligt och spännande att börja jobba på CBH-skolan. Jag känner mig väl mottagen och ser fram emot att lära mig mycket av mina kollegor. Jag har alltid varit nyfiken på KTH och jag tror att det kommer att bli både spännande och utvecklande att börja jobba på en internationell arbetsplats.

Vad gjorde du tidigare?

Jag har arbetat med bemanning/som rekryterare i Nacka kommun i 6 år, inom vård- och omsorgssektorn. Jag arbetade då även en del med systemadministration och statistik.

Vad arbetar du med på CBH?

Jag arbetar främst med personalhantering i egenrapporteringen och kommer även att vara involverad i lönerevisionen.

I vilka frågor kan man vända sig till dig?

Man kan vända sig till mig med alla typer av arbetsrättsliga frågor som rör anställning, lön, arbetstid och egenrapportering.

Text: Åsa Karsberg