Välkommen Susanne Basely

Susanne Basely
Susanne Basely, ny reseansvarig på CBH-skolan, Foto: Jon Lindhe, KTH.
Publicerad 2022-08-29

Susanne Basely har nyligen börjat arbeta som reseansvarig på CBH-skolan.

– Det känns kul och utmanande att komma till en stor internationell organisation och speciellt skolan här på Valhallavägen med vackra, anrika lokaler. Dessutom känner jag mig välkommen och är trygg med introduktionen här på KTH!

Vad gjorde du tidigare?

– Min bakgrund finns inom hotell och affärsresor samt de sista åren vidareutbildade jag mig till kvalificerad redovisningsekonom. De sista två åren har jag jobbat med ekonomisk förvaltning av fastigheter.

Vad ska du arbeta med hos oss?

– Jag kommer att arbeta som reseansvarig på CBH-skolan och därmed ha ett övergripande ansvar gällande rese- och utläggshantering. Det kommer bland annat innebära att säkerställa att rätt information når ut till rätt målgrupp i tid. Min främsta uppgift är att vara tillgänglig och lyhörd för medarbetare i reserelaterade frågor.