Save the date: PhD Day den 2 oktober

Publicerad 2020-05-12

Registreringen till PhD Day den 2 oktober 2020 är nu öppen. Dagen riktar sig till alla forskarstudenter på CBH-skolan och är en chans att knyta kontakter, umgås och ta del av praktisk information.

– Målet är att doktoranderna ska få en dag att mötas och ha roligt tillsammans. Samtidigt är det ett bra tillfälle för oss inom administration att nå ut med matnyttig praktisk information som doktoranderna kan ha nytta av under sina studieår men också att inspirera för framtida jobbmöjligheter, säger forskarutbildningshandläggare Johanna Hagerman.

PhD Day 2020 äger rum på konferensanläggningen Skogshem & Wijk på Lidingö den 2 oktober. Mer detaljer kring aktiviteter, mat och schemat för dagen kommer senare men det går bra att anmäla sig redan nu på länken nedan.

axacoair.se/go?cflOViJu

Vi ses i höst!