Anmäl er till Team Challenge 2023

Pingviner på en strand.
Foto: Unsplash
Publicerad 2022-11-21

Den 6 februari 2023 drar vi igång en rörelseutmaning för alla arbetsgrupper vid CBH-skolan. Aktiviteten kommer att ta ca 20 min per vecka och man deltar digitalt. Utmaningen är baserad på antal deltagare i sin grupp. Den som får med sig flest medarbetare av sin grupp till alla åtta tillfällen vinner!

NÄR: 2023.02.06-2023.03.27. Åtta tillfällen, varje måndag kl 10.00-10.20. 5 minuter för information och incheckning och 15 minuter för aktiviteten.

VAR: via Zoom

VEM: alla på CBH-skolan är välkomna. Chefer för varje avdelning kommer att kunna anmäla sina grupper för att kunna deltaga. Deltagandet avser hela gruppen och poäng ges efter deltagande. Lagledare behöver utses per grupp. Lagledarens roll är att hålla sig uppdaterad om vad som händer under tävlingens gång och rapportera in antal deltagare efter varje tillfälle. Det kan komma utmaningar på vägen som kan ge extra poäng!

HUR: antal deltagande per grupp antecknas och poäng ges utifrån detta. T.ex. deltar hälften av gruppen så ger detta 50% deltagande och 50 poäng. Efter de åtta tillfällena så räknas poängen ihop och den grupp med högst poäng vinner ett pris.

PRISET: en rolig dag för hela gruppen! Gruppen bjuds på måltid och aktivitet som beräknas pågå under en halv arbetsdag.

Här anmäler ni er: KTH | Team challenge 2023

Sista anmälningsdag 15/1-2023.