Uppdatera din e-postsignatur och personliga profilsida

Publicerad 2018-01-25

Nu när vi gått in i en ny skolorganisation vill vi påminna om att uppdatera din e-postsignatur samt personliga profilsida i KTH Social med våra nya organisationsuppgifter.

Här finns en mall för hur en bra e-postsignatur vid KTH ska se ut:
Mall för e-postsignatur

Det du främst ska uppdatera är den information som har ändrats vid skolsammanslagningen. Skolans nya namn, din institutions nya namn, och om du har fått ny adress eller befattning. Raden om Skype for Business behöver inte användas. Det finns också en instruktion om hur du importerar mallen till Outlook.

På CBH-skolans webbplats kan ni se vad skolan och institutionerna har för namn sedan 1 januari.

Din personliga profil hittar du högst upp till vänster i sidhuvudet när du är inloggad på kth.se. Lägg upp en bra profilbild på dig och skriv kort om dig och din tjänst. Det här är extra viktigt att uppdatera för dig som har en ansvarsposition eller som ofta behöver bli kontaktad av personer antingen i eller utanför KTH:s organisation.