Till minne av Christian Schulte

2 mars 1967 - 17 mars 2020

Publicerad 2020-03-25

Det är med stor sorg vi meddelar att Christian Schulte, professor i datavetenskap vid Avdelningen för programvaruteknik och datorsystem, har gått bort. Våra tankar går till Christians familj och vänner. Vi kommer alltid att minnas hans vänlighet, passion och omtänksamhet.

Kondoleanser online

Christians familj har skapat en minnessida  där du är välkommen att lämna ett meddelande eller tända ett ljus.

Om du vill dela några tankar, foton eller en berättelse om Christian men föredrar att inte göra det på sidan ovan, vänligen kontakta Thomas Sjöland .

Föreningen ACP (Association for Constraint Programming)) har också skapat minnessida  i Christians minne.

Minnesstund

Christians familj har kommit överens med kapellet att inga blommor önskas vid torsdagens ceremoni. Ceremonin, som annonseras på Fonus minnessida, kommer att hållas endast för familj, nära vänner och mycket nära kollegor.

Vila i frid.