Till innehåll på sidan

Rutin för konferensbetalningar

Här kan du läsa hur du ska göra vid betalning av din konferens. 

Här kan du läsa hur du ska göra vid betalning av din konferens.

I första hand ska betalningar ske via faktura. Observera att KTH:s regler innefattar att vi inte betalar fakturaavgift samt krav på 30 dagars betalningsvillkor.  

  • I andra hand ska du betala via FUP-kort, alternativt privat kreditkort och göra ett privat utlägg. Du måste då registrera utlägget omgående i KTH RES och Reskontra kommer prioritera hanteringen av dessa utlägg.
  • I sista hand kontaktar du service@eecs.kth.se . Tänk då på att ha ett godkännande från din avdelningschef/handledare samt projektnummer innan du kontaktar oss. Var gärna ute i god tid. Konferensbetalningen görs via Zoom-möte tillsammans med en anställd från Inköp.

Kontaktvägar

  • invoice@eecs.kth.se  för alla ärenden som rör kund- och leverantörsfakturor och övriga utbetalningar som inte avser utlägg och reseräkningar.
  • reserakning@eecs.kth.se  för alla ärenden som rör utlägg och reseräkningar.
  • service@eecs.kth.se  alla övriga frågor gällande konferensbetalningar.