Rutin för konferensbetalningar
Här kan du läsa hur du ska göra vid betalning av din konferens. Betalning av konferensavgift ska hanteras som utlägg i KTH-res, och inte längre via Servicecenters betalkort.
Betalning av konferensavgift återgår till utlägg i KTH-res, och inte längre via Servicecenters betalkort.
- I första hand ska betalningar ske via faktura.
- I andra hand ska du betala via FUP-kort, alternativt privat kreditkort och göra ett privat utlägg. Du måste då registrera utlägget omgående i KTH RES och Reskontra kommer prioritera hanteringen av dessa utlägg.
- I sista hand kontaktar du Reskontra.
Kontaktvägar
Slack-kanalen #eecs-invoice-expense-support har stängts. Kontakta oss istället via:
- invoice@eecs.kth.se för alla ärenden som rör kund- och leverantörsfakturor och övriga utbetalningar som inte avser utlägg och reseräkningar.
- reserakning@eecs.kth.se för alla ärenden som rör utlägg och reseräkningar.