Till innehåll på sidan

Inköp via Servicecenter

Alla inköp och upphandlingar måste följa statens, KTH:s och skolans regler och avtal. Servicecenter är ingången för alla typer av inköp och upphandlingar, oavsett om det är på ramavtal eller en direktupphandling.

Kontakta Servicecenter  så ser de till att du får kontakt med rätt person som hjälper dig. Tänk på att du alltid måste ha ett godkännande från din chef att göra inköpet innan du kontaktar Servicecenter. Servicecenter behöver även veta vem som är sakattestant och vilken organisationsenhet/projektnummer som kostnaden skall belasta.

Servicecenter hjälper till med inköp gällande till exempel:

  • Catering
  • Kontorsmateriel
  • Beställningar av böcker
  • Tryck
  • Översättning
  • Profilprodukter

Mer information om IT-inköp på ITM-skolan

Mer om inköp och upphandling på ITM-skolan

Välkommen att kontakta Servicecenter med din inköpsförfrågan!