Support av skanningspunkter
En årlig service av skanner ingår i avtalet som AUA tecknat.
Respektive skanningspunkt blir kontaktad när det är dags för inplanerad service.
Support av skanner
Kontakta Alcom System AB på support@alcom.se
Om problemet är akut – ring 08‐83 14 90
Alcom har enligt avtal fyra timmars inställelsetid.
Vänligen fyll i nedanstående blankett när service av skanner har utförts.
Rapportering support skanningspunkter (pdf 83 kB)
Support av arbetsstation som är kopplad till skanner
Kontakta KTH IT‐Support it‐support@kth.se
Om problemet är akut – ring 08‐790 6600
Support av tentaskanningssystemet
Vid inloggningsproblem och andra ”allmänna it‐problem” kontakta KTH IT‐ Support it‐support@kth.se eller ring 08‐790 66 00.
Frågor gällande själva hanteringen av tentaskanningssystemet hänvisas till tentaskanning-support@kth.se på Avdelningen för utbildningsadministration, Verksamhetsuppföljning och systemstöd.
Till startsidan för process skanna salstentor