Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida

Servicecenter

Servicecenters medarbetare utomhus.

Servicecenter är ingången till stöd och support på ITM skolan, hit kan du alltid vända dig med dina frågor, felanmälningar oavsett karaktär.

Kontakt

E-post Servicecenter: service@itm.kth.se  
Tel: 08-790 9366
Fax: 08-790 7900
E-post Södertälje: service-stlje@kth.se
Tel Södertälje: 08-790 95 10

Besöksadress expeditioner

Brinellvägen 68, Servicecenters vaktmästeri
Kvarnbergagatan 12, Södertälje

Bud & Leveranser

Tel: 08-790 9366
Uppge ovanstående telefonnr för större paket/pallar som inte kan lämnas i expeditionerna nedan. Servicecenter tar inte emot kemikalier.

Öppettider

Öppettider och viktiga datum

Stödfunktioner som servicecenter, HR, ekonomi, ledningskansli, utbildningskansli och kommunikation har helt stängt under röda dagar och klämdagar dvs:

  • 21 dec–1 januari
  • 4–6 januari

Viktiga datum:

  • 16 december: Sista dag för inlämning av uppgifter om extern fakturering till ekonomiansvarig (ej statliga motsvarigheter)
  • 18 december: Sista dag för begäran om Rekryteringsannons före helgerna. (Annars blir publicering 2–3 januari)

  • 23 december. Sista dag för finansiell attestering av interna fakturor (som ska betalas i december).

  • 3 januari 2025 kl. 17.00: Sista dag för ekonomisk attest i e-fakturahanteringssystemet för 2024. Se till att attestera allt senast detta datum!

  • 7 januari: Klarmarkera i KTH-HR (kan göras tidigare)

Servicecenter

Ärenden skickade till service@itm.kth.se  besvaras:
Måndag-fredag 08:30-16:30
Halvdagar 08:30-12:00
Helgdagar & klämdagar stängt

Expeditioner

Måndag - fredag 09:00-15:00
Halvdagar 09:00-12:00
Helgdagar & klämdagar stängt

Kontaktlista till servicecenter